Bara så ni vet...

 
så blir det ingen blogg i morgonbitti-2014-04-02.  Har fått veta att det ska in "hantverkare" i lägenheten i morgon - så jag måste röja undan. Åtminstone det värsta. Plocka upp kläder och annat som bara lämnats. 
 
Jag har ju som ingen ork på kvällen - så nu blir det tidig nattning och tidig morgon.
 
Förstås med reservation för att tidningarna skulle få adrenalinet att flöda. Men ursäkta - dom är så tama nu för tiden att risken är minimal att det måste skrivas nägot.
 
För övrigt har väl bloggen slutat funka som larm - nu kollar de om jag är ute på FB istället - och det hinner jag väl med.
 
För övrigt - 2 - så vann jag 5 kronor på Keno ikväll - och gånger två eftersom jag gjorde bort att spela om en dag för tidigt. Tur som en tokig. Synd det inte var högvinsten. Den gånger två hade inte varit dumt!!
 
Godernatt - både herre och fru - jag önskar eder alla en fröjdefull natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback