Omtvistat

2014-05-22. kl. 05.30. Idag uppmärksammar vi Hemming och Henning. Omtvistat ursprung på namnet Hemming enligt google.
 
Och idag har jag inte tid att reflektera över några som helst nyheter. Och massor kommenterar jag inne i huvudet på mig själv. Så risken är stor för magsår!!
 
Det är nämligen så att idag ska jag vara på jobbet absolut senast 06.30. Tre kaffetermosar ska fyllas med 60 koppar kaffe. Kandidaten med följe ska nämligen ut och kampanja - dela flygblad.
 
Och själv har jag ett kom-ihåg idag - måste kolla att kusinen har laddat och tankat gräsklipparen. Det växer så det knakar. På lördag em då jag har ett hål - måste det nog börjas. 
 
Hej svejs - ha en bra torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback