Tung morgon

Det var tungt - klockan blev nästan fem innan jag pallrade mig upp.

idag hurrar jag för att Roffe (Nilsén) är tillbaka med sin krönika. Fortfarande men från misshandeln för några veckor sen - både fysiskt och mentalt. Det kan jag förstå.

Och så i alla fall stort Grattis till mor Marianne på namnsdagen och till alla andra som heter Marianne inklusive mig själv.

Kan man bli sjuk av kärlek? ser jag att Gunnar Sjöberg, son till min konfirmationspräst, frågar sig på en liten vinjett på Norrbottens Kurirens första sida. Tema/insikt som jag missat att läsa. Får åtgärdas. Himla frisk känner jag mig dock - om det beror på avsaknad av kärlek eller ej får väl läsandet av krönikan ge senare idag.

Nu öppnar sig dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback