Vicken helg, vicken helg - vilken superhelg!

Hej igen alla som är in och kollar min blogg. Nu är jag tillbak efter en helg på Aurum i Skellefteå. Har saknat att blogga och nästan haft dåligt samvete. Fast sosse Lundh han önskar oss fortfarande  en glad påsk sen 10 dagar tillbaka. Snacka om dagbok.

Jag har förstås hur mycket som helst att berätta. Men min första tanke var faktiskt att skriva och tacka alla underbara människor. Men min namne Ylva hann före med en replik:

"Tusen tack allihopa för en underbart lärorik,intressant och inte minst jätte rolig helg.

Länge sedan jag fått skratta så mycket och så gott.

Tusen tack till alla underbara folkpartister som gett mig en oförglömlig helg...!

Extra tack till Anders Mansten för danserna ,du är en dansant herre.

Men allra mest vill jag tacka dig Ylva,..för varje dag blir du bara bättre,precis som ett fint vin.

Du är så go ,så riktig och rar ..ja kort sagt ,du är toppen..!


Kram till er alla underbara fina och kloka människor med hjärta & hjärna som

jag fått äran att träffa / Ylva M"



Bättre kan det knappast sammanfattas. Vad rik man är när man kan träffa 100-130 människor och tycka om varenda en! Klart att det finns folkpartister där min och dennes personkemi inte stämmer. Men efter helgens möte kan jag ärligt säga: jag älskar er varenda en.

Jag kommer att återkomma; jag har ju faktiskt som hastigast träffat partiledaren. Och lyssnat till tal av vår framtida partiledarinna! Och mycket mycket mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback