I väntan på politiken

I väntan på politiken vågar jag mig på en liten fräckis. Det är den regionala anknytningen som motiverar publiceringen. Hoppas ingen har copyright eller så. I så fall ska ni veta att den kommer från Viveka Nordlund och att Camilla Hansen hetsad mig till att publicera den. Den fick dessutom betyget godkänt av självaste Mårten Ström och utlöste Yvonne Stålnackes riktigt härliga skratt. Håll tillgodo - så få se om jag orkar med ett litet politiskt sammandrag under tiden:

===

Så var det flickan som tatuerade in Göran Persson på insidan av vänster lår, och Fredrik Reinfeldt följdaktligen på insidan av höger lår.

Hon for upp till Kiruna och hamnade på Ferrum.
- Du får ha sex med mig om du känner igen något av namnen, erbjöd hon sitt ragg. Killen kliade sig i huvudet och sa:
- Nä inte känner jag igen namnen, men han i mitten med det krulliga håret och fylliga läpparna måste vara Lars Törnman!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback