Bloggen - framtidens trygghetslarm

Med tanke på att välfärden nedmontera(s) succesivt så kanske det är bra att man vänjer sig vid morgonblogg. Alltid någon som kanske saknar ens inlägg och kollar om är i livet eller ej.

Så idag bloggar jag innan tidningskrönikan. Kan i alla fall konstatera att folkpartiet ger resultat. I båda tidningarna beskrivs om den utbildning som skett av allergiombud. Allergiombud som ska göra tillvaron bättre för allergiska barn i skolan.

Resultatet av en folkpartimotion - fast det nämns förstås inte i artikeln. Men Astma- och allergiföreningen är tacksamma för vårt initiativ. Själv ska jag få äran att sitta ordförande på deras årsmöte den 28/2.

Nu är det bäst jag tar i tu med tidningskrönikan - annars kanske någon tror det hänt mig något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback