Dålig kontakt fingrar - hjärna

Jag brukar skämtsamt (om man nu får skämta om så allvarliga saker) att på morgnarna har jag hjärblödning i fingrarna. Jag är hyfsat snabb med tangent bordet - men just på morgnarna blir det så många fel. Efter publicering får jag gå tillbak och rätta - och säkert slinker ändå ett och annat skrivfel med. Och kanske stavfel också.

Men allvarligt, det är en lite otäck känsla att jag tänker en bokstav - och fingrarna sticker olydigt till en annat. Och det är inte stelhet i fingrarna - tvärtom de är lika alerta som när man som barn snodde sockerbitar.

Men annars är det bra. Blev inte särskilt sent i går men tog ändå sovmorgon till halvsju. Nu är det dusch, kaffe och jobb som gäller. Hela dan - varvat med pauser för OS-sändningar. Har en lång lista med små detaljer som måste åtgärdas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback