Det bubblar av tankar och tyckande

Efter en förmiddag med folkhälsa och därefter ett besök med far på vårdcentralen bubblar det av tyckanden och tänk. Men mailboxen är överfull och människor måste få svar och besked i olika frågor. Så jag återkommer. Men en sak bara måste jag få säga:

Tack, tack, tack! Till alla er som röstat på mig i provvalet. Att det finns ett så massivt stöd och att ni har fortsatt fortroende för mig gör mig både rörd och glad. Och jag lovar att göra allt för att leva upp till ert förtroende.

Och så gläds jag åt att så många nya också fått bra med poäng - en del med väldigt framskjutna placeringar. Och jag ber er nu - var inte blygsam när nomineringskommittén nu frågar er om placering. Ta för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback