Flera folkpartister i fädernas spår?

Fick ett vykort med hälsning att "gubben" (Krister Hansén) ska åka Vasaloppet. Då har vi åtminstone två folkpartister att följa på söndag. Jens ska också göra ett försök att ta sig fram till Mora.

Någon fler som vill ha support på distans och ge oss på hemmplan lite spänning - så ger er till känna.

Själv har jag knaprat en packe minimorötter till lunch - samtidigt som jag haft informationsutbyte med Thomas och Anna-Greta. Det gäller att se till att hungern är på topp när jag ska kasta mig över brunabönorna och fläsket.

Har förvarnat min revisorskompis att 15.50 avviker jag mot "nya härliga mål".

Men nu måste jag på bums återvända till kommunförbundet och revisionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback