Jag hade flyt!

Jag hade flyt igår. Kompis Birgit kom precis så jag kunde åka med henne ut och hämta bilen.

Servicen hade funkat bra - men de hade varit tvungen att byta bromsklossar också. Den alltid trevlige Micke upplyste mig om att pedalen till höger var gasen. Dock med glimten i ögat - och sen sa han att det nog var normalt om man körde mycket stadskörning. Och det blir ju en och annan resa för inhandlingar, justeringar av protokoll och annat smått och gott. Det där egentligen korta transporterma där man många gånger borde idka vardagsmotion och faktiskt promenera.

Maria kom klockan 13.00 och vi körde presskonferensen med NSD och Radio Norrbotten. Sen fick vi köra en repris med Håkan Zerpe från Norrbottens Kuriren som aviserat sen ankomst. En kollega hade blivit hastigt sjuk så han fick köra dubbelt.

Det strulade ihop sig inför kvällens möte med lite praktiska saker så jag fick ställa in det planerade mötet hos Luleå Mäss och Kongress (förlåt, Margit, jag ska ta med Lennart och komma senare). Dock skjutsade jag Maria dit så hon kom i tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback