Märkligt fenomen - och tvätt tips

Det är många saker som är märkliga. När jag städar är gem och säkerhetssnålar stor fyndkälla. Det finns över allt - på de mest underliga ställen.

Men hur är det när Du behöver en säkerhetsnål`Finns det någon? Hittar Du någon? Det gör i alla fall inte jag. Jag får leta som en galning.

Det är ju väldigt sällan, jag i alla fall, behöver en säkerhetsnål. Men då jag ska tvätta kavajer behöver jag tre stycken till varje axel för att hålla event. vadd eller annat styrelsematerial på plats.

idag skulle jag tvätta två kavajer - och en säkerhetsnål fanns på rätt plats. Sök, sök. Tillslut saknade jag bara en - och då fick jag lossa från en konferensnamnbricka. Det funkade det också.

Och ni som ännu inte kommit på knepet med säkerhetsnålar när man tvättar kavajer - jag lovar er det finns knappt någon kavaj som måste kemtvättas om man fixar det med nålar så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback