Eftermiddagsfika med Gerd

Har varit och fikat med Gerd Niemi. En kopp kaffe vid spelshopen på Kvantum. För satsade 75 konor, 3 trisslotter, fick jag skrapa säkert 15 stycken. Ja, som vanligt var det noll kronor var på slutet. Men det tog tid och vi blev faktiskt sittande en hel timme. Och hann också med lite kommunalpolitisk rådgivning bland annat bygglovsärende.

Ibland går man på tomgång i jobbet. Kanske det är bloggande som sugit all energi ur mig. (Nä, faktiskt är det de indragna pengarna till korttidstillsynen - man blir bara så less hur orättvist det kan vara).  Så nu ska jag lämna expen för idag. Ett telefonsamtal avslöjade att det serverades köttsoppa hos mor och far.


Det är struket otäckt lite på den att-göra-lista som jag började med i morse. Får ta ett ryck i helgen - som i övrigt är fri från åtaganden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback