Centerns monter i Överkalix

Centerns monter i ÖverkalixHär kommer min premiärbild av Stefan. Tagen alldeles på egen hand. Vad hans kompis heter vet jag inte. Det ska komma fler bilder senare idag - bland annat av folkpartiets monter förstås. Så att ni får se att det inte bara är folkpartiets poltik som är bättre. Utan att vi också har snyggaste montern. Skojade med Stefan igår och sa att det kommer att gå åt h-e för centern i valet. De har verkligen ett ursnyggt material i år. Och det hade vi i folkpartiet i 1982 års val. Det i särsklass bästa - det kunde vi däremot inte säga om 1982 års valresultat.

Nu ska jag åka och genskjuta Jens vid E4 och överlämna högtalare och mer ballongsnören. Åtgången har hård i går. Med högtalaren ska det väl provocera Ögren kan tänkas.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Min kompis heter Håkan Andersson.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback