Hetast är jag!

I kväll har jag med råge uppfyllt fjärde kriteriet för LYCKA - att vara närvarande. Började själv med ett "socialt" samtal till min favorit 70-åring, Alice i Piteå. Tänk att det är 20 år sen jag var med och serverade vid hennes 50 årsdag. Vicken fest, vicken fest vilken superfest! Förrestem uppvärderade jag min roll - jag var diskare helt enkelt!

Och sen var det som om alla telefonledningar ledde till just mig. Men det är ljuvligt att höra av så många vänner - då är jag väl inte helt fel? (här går jag oförblommat med håven)

Kollat runt lite - men inget som upprör mig - hetast just nu är jag själv - efter de nästan tre timmarna på min solbro - innan jag åkte och jobbade. Ganska lagomt  med tre timmar sol- har valhandboken bredvid mig för att hålla samvetet i skick. Men den är dessvärre hyfsat otummad.

Nu har matchen börjat - 18.34 och 0-0. Mina vän och tipparkompis Anita håller på Frankrike. Och eftersom vi har spelbolag ihop och jag håller på Portugal så vet vi säkert att vi vinner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback