KALASBILDER

Inte nog med att jag är en urusel fotograf live så att säga - jag är urusel på Adobe fotoshop också. Lättlurad tror dom - hamnar alltid på alternativet "köp nu". Men jag är ståndaktig - frågan är väl bara när fingret "smiter". Här kommer lite experiment i alla fall.

Födelsedagsbarnet Sara 9  med Strutz jordgubbstårta i förgrunden

Födelsedagsbarnet


Dito fördelsedagsbarn med mor Lotta

  
                                                   Mor Lotta och Sara

                                                                              2:a o 4:e generationen - Jens o Marianne                    
                                                                                              2:a och 4:e generationen
Här har jag dribblat med pixarna - men det är Lisa
                            Hon som alltid vill visa upp sig
                                 
                                                                                                   
Sara koncentrerar sig på att inte le mot kameran
                                                                                            Sara koncentrerad

Jag säger bara - träning kommer att ge färdigheter - även i fotografering.

I morgon ska jag berätta om drömprinsen - ett möte i tisdags Så NÄRA har det aldrig varit förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback