Kunde börjat bättre

Inga tidningar. "Arbetslivet" kunde börjat bättre. Vaknade halvfyra - pigg och glad - men tog naturligtvis tillfället i akt att somna om en dryg halvtimme varefter jag glatt stiger upp. Och så har inte tidningarna kommit.

Med det måste jag erkänna att jag inte hämtat in tidningen tidigare är halvsex någon gång under semestern. Så det kanske är någon semestervikarie som har senare leverans.

Dock hade jag fått mail från en data- och nätverkskunnig person som har lösningen på mitt datastrul. En resetknapp i första hand (vilken jag faktiskt pillade lite lätt på i går - för lätt tydligen) och i andra hand en ny router - en trådlös variant.

Kommer nog att välja det senare alternativet oavsett. Vi har en oherrans massa nätverkskabel hängande och slängande som samlar damm. Och som vi understundom håller på att stå på näsa över.

Nu får jag omdisponera här och ta duschen före tidningarna. Jag återkommer med en "tidningskrönika" om där är något att tycka till om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback