Nu börjas det

Nu börjas det med alla nätenkäter inför valet. I dag i Expressen har Du förmånen att få;

tala om om du ska rösta
tala om om du har bestämt vilket parti du ska rösta på
tala om vilket det är
tala om vilken partiledare som du har mest förtroende för
vilken fråga som är viktigast i valet

Ungefär så;

På Expressenlänken ovan kan du också ta del av hur man gör en höna av en fjäder. Leijonborg sägs håna Victoria S. En yttrande fällt  i lek under ledning av Treutiger skapar rubriker och sägs ha sårat. OM någon blir sårad så är det tråkigt - även om det inte är illa menat. Men herregud - Victoria själv vill inte ens kommentera. Indignationen ligger nog mest - för att inte säga enbart - hos lrubrikmakarna på Expressen.

För övrigt har jag noterat att Stefan T är tillbak efter minisemestern - han kunde ju inte helt hålla sig borta från bloggen under den tiden heller. För övrigt skymtade jag Stefan på stan i går - icke i förd den alliansorganga tröjan utan en turkos färgad dito - det är väl sånt som kallas inkognito?

Bloggar kan användas till mycket - just nu skriver jag för att slippa göra det jag måste - STÄDA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback