Och städat har jag gjort

fram till klockan 11.55 i alla fall. Jag får ju inte missa 12-kaffe - sommartraditionen. Oj, nu kom jag ihåg mina två extra poäng vid kaffet - nu får vi ställa vågen i morgonbitti. I alla fall kom Gun Byström på besök lagomt till kaffet - kaffe som hon sällan eller aldrig dricker. Men nu får hon i alla fall komma med på min blogg.

46461-64Gun och mor - vänninor sen åtskilliga år.

                                                             Marjatta, Märta och Anki
Marjatta, Märta och Anki - se inte så ledsen ut Märta!
                                           

med ylva gula, oranga + harryOch här har Märta fotat så jag fick vara med. De röda, gula och oranga är elaka Elias "tankar".
HARRYOch här har vi elake Elias himself. Men här har Harry Nyman övergått till att vara snälla Artur (ett skämt som bara Märta och "tomten" själv förstår).


Ja som ni förstår blev det Stadsparken och sista föreställningen av Elias elakheter efter tolvkaffet. Ett härlig sommar "lustpel" som roade barn och fick tankarna hos oss lite äldre att rotera runt. Härligt lagom blandning att avnjuta i den goda solen.

Tjejerna gick ut och åt - själv fick jag anträda jobbet. Försökte få tjänstledigt men den där jäkla Ylva sa nej!

Nu är det friidrott - vilket jag gillar. Säger bara Carolina Klüft! Och många fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback