Condoleezza Rice och jag

"Ylva, nu kan du jämföra med USA utrikesminister Condoleezza Rice. Hon börjar träna kl 04.30 på morgonen. " Fick detta glada tillrop av Els idag. Men hon är snäppet före, den goda Condoleezza, halv fem har jag ju bara börjat läsa tidningarna.

Och Lars har gått i mål, 14.41 någonting. Så nu käkar han väl kycklingsklubbor i väntan på Jens. Det går väl knappast att nyttja mobiltelefoner även om Jens säkert har den med. Men senaste rapporten var i alla fall att han passerat Oxberg och beräknas gå i mål 18.09. Nu en prognos 10 minuter bättre än 2003. Och Krister ska fortfarande gå i mål vid halvfemtiden

Och idag har det inte alls flutit med jobbet. Protokoll på drift liksom annat underlag till årshandlingarna. Jag skulle behöva A-G här även på söndagarna.

Så har jag gått och småsnaskat på den dubbelmarinerade fläskfilén - det har nog dragit poäng det.

Nu ska jag unna mig något roligt innan jag åker hem - lite bokslutsarbete. Bokslutet är väl färdigt men en liten ekonomisk analys inför valet vill nog arbetsutskottet ha på tisdagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback