Första anonyma kommentarerna

Nu har jag fått de första anonyma kommentarerna. Jag har inget emot det - trodde bara inte det var möjligt. Och samma kommentar dessutom tre gånger. Sen bar det sig inte bättre än att jag plockade bort två (dubbelpublicerad) egna kommentarer, till Ylva o Karin. Men det må så vara.

Det märkliga är att dessa kommentarer är gjorda på rubriken "Skallerorm eller Strutz?". När jag raljerade över att Kvantum snart fick välja mellan mig som kund eller att exponera äckliga ormar som är till salu. och ändå syns inga lämnade kommentarer på det inlägget. Han/hon/den som kommenterar vill veta om vi har några bilder av skallerorar (ja, felstavat/felskrivet).

"Busen" som gjort kommentarerna kan väl i alla fall tala om hur detta är möjligt?

För det var ju det där också med ett hemligt missat nummer häromkvällen på mobilen - som var spårlös försvunnet på morgonen.

Nu ska jag faktiskt packa ihop (brukar ta sin timma) och fara hem. Badhus förbi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback