Grattis Jens - ett grattis ska jag försöka ta tillbaka


Alltå jag lyckades publicera två gånger. Jag tror fortfarande att det går fortare och jag knappar flera gånger. Det är samma med hissar - kan bara inte låta bli att trycka och trycka och trycka..Jag tror fortfarande att hissen kommer fortare. Och ingen har överbevisat mig om motsatsen.

Så nu tänkte jag att om jag redigerade inlägget, dvs suddade allt och publicerade igen - så skulle ett försvinna - men det gjorde det inte.

Så nu försöker jag skriva in nu text och se om det går bättre. Under tiden har Jens hunnit ringa och allt var väl. Han påpekade det jag redan sett - att han hela tiden förbättrade sina placeringar. Och att han körde fort de sista två milen för att komma under 10 timmar.

Hans kompis Lars körde bilen nu. Och han hade haft verkliga problem. Hans nya pjäxor hade gått sönder så han hade stått still i 25 minuter och donat och fixat och till slut lyckats spika ihop dom. Såg på tiderna att han hade en svacka - men jag trodde han kissade länge.

Nu ska vi se om vi lyckas byta det ena grattiset mot detta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback