Herr Ågren på besök

Så åkte jag dit igen. Stor cheese (dock inte med extra ost), med salt, peppar, lök och tomat. Obs! ingen dressing, bra Ylva. Och så chilicheese, dessa underbara så friterade kulor med fantastiskt gegamoja i. Alltså, poäng för en hel vecka. Det blir nog Error på vågen i morgon också - fast av andra skäl än batterifel.

Och när det då lika barkade så smyger jag till hemliga stället med choklad godis som jag har här på jobbet. Inte någon permanent gömma - men det finns kvar från en träff tidigare.

Jag njöt i fulla drag. Men nu har jag full sjå att hålla herr Ågren från mig. Och skulle nu Thomas råka gå in på min blogg kommer han att vända ut och in på mitt rum för att hitta godisgömman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback