Nyss hemkommen - överfallen av Röda Brigaden!

Nyss hemkommen från ett trevligt möte i Älvsbyn. Två representanter för vår nybildade Luf-klubb var med. Fantastiskt duktiga tjejer - Ida och Sara - dit lotsade av Jens. Det är inte lätt för 16-åringar att komma ensam i ett sammansvetsat gäng i övre medelåldern. Även om Älvsbyavdelningen innehåller ett antal exeptionellt trevliga och vänliga personer.

Landstingspoltikern Jens får prya i verkligheten rätt ofta. Han kom hem från Älvsbymötet  några timmar innan mig - men fick vända mot Sunderby Sjukhus med "faster Nancy" som har kärlkrampskänningar. Han har inte hört av sig än - förhoppningsvis har han ändå fått vända hem. Men han skulle ju "bara" med 6.45 flyget så ingen anledning till oro.

Själv öppnade jag mailen och möttes av Röda Brigaden i form av tjugotalet röda flaggor med inkommande mail. Från mina kompisar! Jag är så trött så nu hoppas jag verkligen att  rätt svar kommit till rätt person!

Och Marja-Liisa, jag är ju på rätt väg, jag också ser du!

Kram och en riktigt god natt till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback