Tillvaron gungar

Efter en hektisk dag är jag åter från Haparanda. Jättekul att ha Åke C med som ressällskap och resursperson.

Årsmöte med Haparanda avdelningen. Känns konstigt att ingen "bröderna Hermanson" fanns med. Gösta gick bort för ganska många år sen och sen senaste årsmötet finns inte Nisse med oss längre. Kändes fint att just jag fick hålla en tyst minut för honom.

Sände också en tanke till broder Lasse som är kvar men som nog är ganska sargad efter broderns bortgång. Han orkade inte komma med till årsmötet.

Har spanat runt hos några av mina bloggarkompisar och noterat att också Fredrik Lundh är moderat. Herre Gud vilket scenario på valnatten, NYA moderaterna 100%.

Annars "missade" jag att köra över en vit hare i kväll. Tänk så många mil jag dragit runt men aldrig kört över något. Vad jag vet!

Och Plannja vann mot Solna i första finalmatchen. Och basketdamerna knatar vidare. Vad kan man mer begära.

Och tillvaron gungar - efter sammanlagt närmare 50 mils bilkörning idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback