Buuuhh!

Vaknade mitt undr spöktimman - 00.10 - men nu är den över - 01.10 och nu ska jag krypa isäng igen - snabbt. Men jag somnade tidigt och vaknade klarvaken - så jag har läst lite mail och nättidningar.

Opinionen är förvånansvärt med oss med tanke på den smutskastning som (s)ker. Alliansen hade förvisso minskat med 1,2 - det var centern och kd som stod för det.

Själv har jag kollat mitt stående Keno och där jag jag lyckats få nollrätt vilken ger en femma. Så är det nu det kommunicerande kärl med tur i kärlek och otur i spel som det sägs så smäller det nog till idag.

Nu ser jag fram emot 3 timmars ytterligare sömn - förutsatt att det är som vanligt att jag somnar nästan innan huvudet nått kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback