Dagens ros till Piteå Taxi

Piteå Taxi inför drogförbud i sina taxibilar. De förbjuder alkoholförtäring i sina bilar. Detta för att bidra till att minska drickande av alkohol i köerna utanför krogarna på fredagar och lördag. Det ingår som den del i den gemensamma satsning som görs tillsammans med Piteå kommun för att minska tillgängligheten på alkohol och droger.

Bra tajmat också med den utrednings som visar att alkoholen kostar samhället gigantiska 20 miljarder i skador.

Dagens ros är ni värda, Piteå Taxi. Som också varit framsynta när det gäller alkolås i sina bilar.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

På tal om droger så är det nu till helgen 3 veckor sedan jag slutade röka.Har belönat mig själv med att vara på Tandborsten vid södra hamn och zoom bleka mina tänder.Riktigt intressant att prova på och jag är mycket nöjd med resultatet.Ett extra plus i kanten var dom underbart gulliga tjejerna som pysslade om en hela tiden.Enda kruxet nu är att jag inte bör dricka kaffe på 2 dagar så jag får väl nöja mig med ett glas mineralvatten.Skål!Ps:Se till att ha på er solbrillorna då vi ses så ni inte blir bländade!Kram fr Ylva

2006-10-26 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback