Tack till Innimarkarn

In´t för att jag tror han läser min blogg - eller "internettar" överhuvudtaget. Men det kanske är någon som kan skvallra till honom. Alltså jag är så tacksam att Ingemar Nilsson tar med pappa Yngve, 82, ut och jagar. Ja inte brudar eller så förstår ni väl - utan småviltsjakt uppå skogen. När far får vara i skogen är han förvisso 82 när han åker men när han kommer hem är han massor med år yngre. Tack Ingemar!

Idag har varit en politikfri dag. Men besök och möten lite här och där. Dåligt samvete för att jag inte hunnit höra av mig till Dan Ankarholm - men tidigt i morgon bitti.

Politik fri och politik fri? - just nu bökar tekniska förvaltningen med något ute på gatan här. Jag vill ju gärna gå ut och fråga vad de sysslar med - men jag ska hålla mig.

Trevligt program på TV - om 50 års jubileét. Kul skämt om telegrammet från regeringskansliet - som klippte tv-licenserna till konfetti!

Och himla mycket nostalgi! Fast var det bättre förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback