Var alltid glada!

I Piteå-tidningen får man alltid sanningen och visa råd. Idag gäller det "Var alltid glada, be ständigt och tacka hela tiden Gud!". Det är orden på väg idag.

Inte mycker hett i våra lokalatidningar. Tråkigt att det inte löst sig för moderaterna än. Och inte blir det bättre av att det diskuteras i pressen.

I Jokkmokk förefallet det som om alliansen går emot ett maktövertagande. Härligt!

Och jag gratulerar alla Ingrid och Inger. Ingrid Nordberg, bun-ordförande är den som först kommer i mitt sinne. Grattis Ingrid! Och alla andra Ingrid och Inger som jag känner - många är det nu rullar ni fram för mitt inre.

Och enligt Kurirens horoskop så ska jag inte kasta pärlor för svinen idag!

Mycket mer skulle jag vilja skriva - men plikten kallar. Måste hinna växla några ord med Anna-Greta innan jag kastar mig iväg till gruppledaröverläggningar. Ska bli spännande att höra av Camilla om uppgörelsen om hennes anställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback