hetsig morgon

Oj, det blir som i går - inte hinner jag skriva av mig. Ska vara på ett äldreboende tio i sju - och det tar ngon kvart att ta sig dig.

Men det är hur mycket som helst i tidningarna som får adrenalinet att dra runt i kroppen. Ganska behaglig Sifo hinner jag väl konstatera. Både jag och Stefan skriver nog om den idag.

Och folkpartiet har en helt egen debattsida i NSD idag. Ett krystat svar från Lennart Håkansson. Om man presenterar ett nybygge av en vårdcentral nyheten och det slås upp som att det är negativt att den gamla rivs så måste det väl vara konstig journalistik.

Jag får återkomma - men det blir väl framåt kvällningen. Men jag träffs på valstugan - och där ska det nog bli tårta idag. Jens 36!! Grattis! Tacka mor för att du inter har namnsdag idag - för då hade du hetat Justus. Mycket dyrare att trycka på kampanj T-shirten.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Heja Ylva du är bäst!

2006-09-02 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback