Bättre humör

Som alltid bättre humör på morgonen. Dock ovanligt ont om tid - och kan då inte klaga på tidningsbudet idag. Var redan vid halvfemtiden - och smög sig på så jag upptäckte det först när jag så postbilen vid nästa hus.

Drevet mot Bildt rubriken på
ledaren. Och visst är det så - smått larvigt blir det. Men utan tvekan har Bildt skött hela affären dåligt. Bildt är inte sängre så "stor" och sån tillgång för regeringen" för ledaren försöker påskina. Så var det nog när han tillträdde - men inte nu längre. Glansen har helt klart falnat och det är alls inte bara optionsaffären.

Kul med nya familjerummet på Sunderbysjukhus. Men vad spanar mitt vänstra öga in. Ronald McDonald som medfinansiär. Inte länge sen en folkpartimotion med det syftet avslogs av majoriteten.

Har de blivit rumsrena nu - McDonalds?


Och Mia Edin skriver så bra om ekonomiska föreningar - men jag kan ju undra om Companion Norrbotten är någon filial till sossarna. Lars U Granberg ordförande och Britt Westerlund i styrelsen. En notis på Personligt sidan - vilken. Hittar inte den notisen på nättidningen. Kanske jag  missuppfattat något.


Nu ska jag i alla fall hänta och leverera mor till rehab.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback