Skiftarbetare

Hoppas ni har saknat mig? Kom inte in på bloggen i morse - fast det gjorde nog ingen annan heller. De har bytt något - och skulle ha ett nattlig uppehåll på ca 5 timmar har jag för mig - men jag kollade inte så noga när det var. Men det är säkert det som varit orsaken.

Själv skiftarbetar jag idag. Har jobbat ett part tre timmar i morse. Sen har jag varit ledig och varit på badhuset med barnbarnen. Cykelhjälmsinköp x 2 och lunch på Kulturens Hus ingick också. Sen återlämning av barnen till  modern klockan 14.00.

Samtidigt ringde Studio ett och skulle prata Leijonborg. Själv var jag inne på trekantsparkeringen och sökte parkering samtidigt som jag pratade med dem. Till slut ropade Sara att jag måste köra varvet åt andra hållet - hon blev yr och illamående.

Men just då ringde moder Lotta och meddelade att hon var på väg ut - så barnen lämnades bara av vid trottoaren.

Och nu är jag tebaks på expen. Och har lyckligen glömt allt i tidningarna som irriterade mig i morse. Men jag kanske återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback