15 och mul

Riktigt perfekt väder idag.

Måste jobba. Ska samla ihop vad gruppen sa i onsdags om ks-handlingarna plus att det är inläsning för morgondagens APU. Det senare tog jag dock ut föredragningslistan för redan i onsdags - och om jag minns rätt var där inte särskilt mycket.

Sen ligger det lite kvar på planeringens av länets aktiviteter. Av någon anledning blev verksamheten väldigt framtung - verkar som om allt ska hända i augusti och framförallt i september.

Det kunde ju räckt med landsmötet och de förberedelser det kräver. Men här ska vara seniorträffar, tornedalsträffar och jag vet inte vad.

Fast jag fick ju tre dagar bonus när jag anmälde Thomas istället för mig till Skåneresan med ks. Trodde mig ju inte kunna äntra ett flygplan då anmälningstiden gick ut.

Något bättre är läget idag - men behandlingarna ska ju ha sin tid också. Så i slutände blir det kanske inte så mycket kvar av bonusen - men det var väl inte meningen heller. Bara det rullar runt och snurrar på som det ska.

Tidningarna innehöll inget speciellt idag - inte ens någon opinionsmätning. Det hetaste var väl att Ingemar
Stenmark ska bli pappa igen - efter 23 år sen senast.

Nu ska jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback