Landet Gosen!

Vem säger att det inte går att odla äpplen i Norrbotten? De här går att med god behållning äta live och dessutom blir det ett superbt äppelmos.

46461-519

Och här har vi en frodigt blommande Klematis som jag ihäpp var på väg att kalla Klamydia. Men jag rättade mig snabbt.

46461-522

Skulle väl haft fler bildbevis för landet Gosen men får hänvisa till den Bälingebo som någon gång i början av förra århundradet lär ha sagt så här: Hade jag inte slagit ner mina pålar i Bälingeby - så hade jag flyttat till Sunderbyn - ty det är landet Gosen!

46461-521

Rena landet Gosen var det också när vi efter en 4 timmars intensiv arbetskonferens lät oss väl smaka på restaurang Waldorf i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback