Vardagslunk

Förmiddagen har avlöpt i vanligt vardagslunk - trots fredag.

Sista handen vid handlingarna som ska med till konferensen i Älvsbyn.

Lite lyft i högar och minneslistor för nästa veckas Månadsmöte. Gått igenom mailboxen från kommunen.

Tyvärr missar jag Karl-Henrik Roberts föreläsning i eftermiddag.

Har hunnit med att slinka in och köpa present till sonen som fyller 37 på söndag. Mötte Camilla Hansen i Strandgallerian -hon skulle på föreläsningen.

Efter det mötet inhandlade jag födelsdagskort och tala om påverkan - klöverblad på framsidan av kortet!

Nu ska jag packa bilen och dra. Så i bästa fall skriver jag i morgonkväll. Men eftersom jag har Sara och Lisa med mig hem - så beror tidpunkten på när det är min tur att "spela dator" som flickorna säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback