Ett sent livstecken

Ylva måste få betalt! Hennes massage gjorde verkligen susen till en trött nacke. Och i morgon kommer hon förbi - och då har jag Tigerbalsam med mig.

Veckans ambition har varit att jobba deltid - efter måndagens mer än heldags fullmäktige, Mellanlandningar på jobbet mellan privata ärenden i staden. Men lätt att bli kvar.

Toys are us och Apoteket i Gammelstad avslutade eftermiddagen. Snabbis hos föräldrarna - och hemma vid halvsju.

Skulle varit på julfest med barnbarnen - men jag förstår att jag är förlåten apropå Toys are us.

Sovit fram till klockan nio cirka - tyvärr läste jag mail då och blev länkad till radio norrbotten och debatter om Luleå hockey. (Djäkla Thomas!)

Kroppen domnar när jag hör Karls argumentation. Han glömmer helt att kommunen faktiskt redan investerat 70 miljoner för ca 4 år sen. Att vi (=skattebetalarna) skulle ha något större behov att investera mer för barn- och ungdomsverksamhet är förstås nys!!

Nysa brukar däremot Tomten göra - på ett positivt sätt. Riktigt kul att riktiga TOMTEN fått kulturpris av landstinget. Grattis Harry Nyman - jag har inte glömt att jag är skyldig dig en lunch!

Nu ska jag försöka komma till ro igen - vilket inte känns som det lättaste!

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Att du känner dig bättre om så bara lite är den bästa belöning jag kan få :O)

Natti natti med kram ..ses i morgon efter jobbet

2007-12-20 @ 01:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback