Gott samvete

Inte för att någon riktigt lyckats ge mig dåligt samvete för julfrossandet - även om löpsedlarna ropat ut sånt. Men Stefan Einhorn i TV-soffan nu på morgonen lyckades då motverka allt sånt. Han påpekade så riktigt att vi stressar ju inte runt och köper för att tillfredsställa oss själva utan faktiskt för att ge gåvor till andra.

Samma njutning av ge som sex påstår han till och med i en
artikel i DN. De ni!

Usch - halsbrännan vill inte ge sig. Om nu alla medicinkunniga håller för ögonen så kan jag berätta att jag ätit av losecmups som jag "ärvde" efter faster Henny. Faster som dog 2003 - så möjligen är sist före datum passerat med råge. Dock har de fungerat tidigare och de har inget med Ica att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback