Hemmavid

Var inte så farligt - jag handlade en omgång till åt mor på Kvantum och sen ar jag till systemet och köpte lite vin. Inte så farligt - nästan inte mycket värre än en vanlig fredag på något av ställena. Jo -lite kanske.

Hallampor verkar vara veckans "vara". Fick kliva ikväll också - nu i lilla hallen hos föräldrarna.

Och nu har jag packat upp mina sex Ica påsar och är ganska slut.

Vi leder nere i Gävle med 1 mål mot noll - vi får hoppas det håller i sig.

Tack till Ylva som masserat min rygg och mina axlar med tigerbalsam. Faktiskt mycket bättre.

Min faster hade ringt mor. Hon hade "tjuvlyssnat" på badhuset där någon dam anförtrott sin väninna att "nu skulle de göra som de ville igen" - "det skulle inte bli någon ordning framöver" - "hade hon inte hört att Ylva Strutz skulle sluta"

I alla fall kul att höra att några bryr sig!

Nu gäller det att lista vad som ska/måste göras i morgon. Både på jobbet (inte så mycket) och inför den julvila jag tänker gå in i. Från lördag till och med onsdag. Tänk er 5 dagar bara med god mat, böcker, mycket sova och mycket godis!

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Du behöver inte tacka Cinderella Strutz...
När jag hör att du blir bättre eller upplever det så blir jag så glad! Det räcker för mig........

2007-12-20 @ 20:51:54
Postat av: Gerd Niemi

Ylva !
Hoppas du håller vad du längtar efter=lediga dagar,godis,mat,böcker?VILA,VILA,VILA
Gulle dej och bamsekram.
SKÖT OM DIG!

2007-12-20 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback