Kämpat som ett djur!

Kämpat som ett djur för att komma in på bloggen - och nu när jag väl kommer in har jag ingen ork kvar att skriva.


Nu har det verkligen märkts ord på fullmäktige idag så det borde vara nog. Men nog kan jag fundera över att det var just de borgerliga partierna som är representerade i Luleåbo AB - moderaterna och centern -  som stjälpte ett omtänk om Lulsundsberget!


Kanske symptomatiskt det Camilla skriver på sin blogg: "Avsaknad, av den trista formen av ovett och dåliga etikett, kan vi då stoltsera med hos oss." Drar man bort den inskjutna meningen så undrar jag vad man stoltserar med. Avsaknad?

Gjort upp räkningen med värden Lulebo AB. Eller?

Fast de moderater och den kd:are som röstade för återremiss ska ha all heder.

Fast nu är jag förstås bara trött och gnällig!


Kommentarer
Postat av: Anna-.Greta Svedberg

Jag förstår din frustration - den är inte mindre hos mig.

2007-12-17 @ 22:50:28
Postat av: Anonym

Fortsätt att frustradera......IG

2007-12-18 @ 00:42:20
Postat av: Johan

Tyckte synd om Malin igår, hon hade det inte lätt i ärendet om Lulsundsberget.

Har dock hela förmiddagen gått runt med den gamal slagerdängan som vann melodifestivalen 2001. Vet inte varför kanske finns det en koppling :)

Lyssna till ditt hjärta
som vet vad du känner
Det finns ingen annan
än du som bestämmer

2007-12-18 @ 11:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback