Kul

Kul var det att stå på stan en timme och samla in pengar. Inte så stora summor - folk har liksom lite bråttom - men nog blev det väl sammanlagt några hundra kronor. Unga och äldre var bästa givare - flera kom "frivilligt" fram och la i bössorna.

Bildbevis kommer senare - det enda som är jobbigt med bloggen är att lägga in bilder. Och det beror förmodligen på min dator för på jobbet går det snabbare.

En raid till apoteket och en raid till Kvantum - och sen hem

Kul att det äntligen lossnade ordentligt för
Anja Pärson.

Och nu ska jag stupa på soffan - så kanske det lossnar med julkorten för mig senare.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Trist att jag missa Burma på stan.Har för ovanlighetens skull feber.Det är ju nästan lite skönt att ha feber, alldeles varm och darrig i knäna.Sovit hela dagen tills nu,ska försöka äta lite och sedan ska jag variera mig och sova på soffan.......Snarkkkkkkkk....och gäsp........

2007-12-15 @ 16:09:07
Postat av: Marcia

Skit i julkorten! Skit i julen!

2007-12-15 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback