Nöjd

Nu kan jag lugnt konstatera att jag är mer än nöjd. Två protokoll färdigställda - tänk så enkelt. Oc h så mycket onödig engergi det tar medan de bara ligger på USB-minnet "dåligt samvete".

Två timmar här - och då har jag också hunnit med en del annat. Utskick av minnesanteckningar bland annat.

Så nu ska jag ge mig ut och kolla var Elektrolux tagit vägen. Vid Midgårdsvägen och före detta BP och före detta Statoil och före detta Laitis är de då inte!! Där var Canon och Expert och Flügger Färg.

Det borde jag vetat - till expert har jag till och med varit - men på näthinnan kom Elektrolux fram.

Sen blir det lite handling till mor och far igen. Kvantum - men faktum är att jag hållit med löfte om att handla hemmavid ganska bra. Men nu är det en speciell sorts (fett) fil som far absolut ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback