Riktigt kul julstuk

Ett trettiotal folkpartister inkluderande en del vänner och bekanta - icke partiregistrerade - äntrade expen vid 17-tiden.

Gerd och Els hade förstås "girlangat" och fixat julstämning. Själv drog damerna på basket redan vid halvsjutiden.

Själv har jag nyss kommit hem efter att ha gjort en Kvantum för mor och far.

Tack vare Oscar så har jag några foton i min telefon - han hade nämligen en laddare som ser ut som en "dynggrep" - vilket krävs för den modell Ericson jag har.

Dock är jag väldigt trött i kväll så vi får se om bilderna får vänta till i morgon. Jag håller på att lära mig en "manjana" beteende.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Dina vackra bruna ögon,ditt leende,din värme,din klokskap och din styrka men inte minst din ödmjukhet.Din kärleksfulla hand som tar min hårlock och visar mig att du finns här,just för mig. Oh syster min vad jag älskar dig......

2007-12-07 @ 22:32:08
Postat av: Ylva

Men gulle dig!
//Ylva

2007-12-08 @ 08:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback