Turbunlenta dagar

Det här blev mer tubulenta dagar än jag någonsin i mitt liv kunnat ana. Nästan besvärande att vistas ute offentligt för där är ofta någon som nyper fast mig i ärmen. Jag har aldrig varit särskilt bra på att ta emot beröm och än mindre höra att någon tycker synd om mig. Det första berömmet - suger jag förstås åt mig - det värmer gott. Och det är inte särskilt synd om mig.

Nuet innebär att vi sovit väldigt länge tjejerna och jag. Jag var uppe femtiden och läste tidningarna men kröp ned igen - mitt nya liv.

Mail från Jens som berättade att han väckt Lotta klockan halvfem och gett henne ett litet kuvert innehållande voucher för resa till Barcelona med boende på ett lyxhotell. Lottas blev förtås fullständigt överraskad eftersom hon trodde de var i stockholm för att göra husbesiktningar. Henns kommentar var typisk kvinnlig: "men hur går det med Saras gympakläder på måndag?"

Nu ska flickorna och jag åka till badhuset sen blir det väl Barnens Hus eller det nya Toys någonting.

Och jag har läst alla kommentarer på bloggen - även om jag inte hunnit kommentera er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback