Vimmelbilderna!

Fast först måste jag få fråga - vem tusan är Morgan Lundin? Rätt svar på tidigare inläggs Lundin var ju Anders!

46461-785

Om jag inte vetat namnet på dessa herrar hade jag kallat bilden för "Förbrödring" - efter de hårda ord som utväxlades i samband med den så kalla jaktaffären hos länsstyrelsen. Fortfarande lite sluggerställning på kroppsspråket - men jag kan intyga att stämningen var god.

46461-786

Mannen till vänster är ett sånt där 30-års syndrom. Namnet är bara borta. Men sen är det äkta paret Staffan och ´Camilla, Nygren respektive Hansen.

46461-787    46461-788      46461-790   46461-791   46461-792

Här får ni ta fram förstoringsglaset och se om ni känner någon. Kan avslöja att yngsta deltagaren finns längst ut till höger. Och apropå adel, präster, borgare och bönder - då harmar jag mig att jag inte kom ihåg att ta ett foto av den trevlige gymnaiseprästen - Stefan Widman - som jag satt och pratade med en stund.

46461-793

Och som ni ser har gossarna nu sänkt garden och ser varann i ögonen. Det bådar gott för bådas julefrid!

PS/ yngsten hamnade längst ned till vänster vid publiceringen/DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

guu så intrssant NOT

2007-12-12 @ 03:17:08
Postat av: Ylva Strutz

Puss på Dig, anonym. Hoppas Du får en riktigt bra och POSITIV dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback