"Kära dagbok"

Nu har jag bloggångest igen - alla intryck av dagen och kvällen bara väller inom mig och vill på pränt. Alla fantastiska personer jag mött. Alla fantastiska saker jag gjort idag. Fast jag är trött - ovanligt va? Det blir liksom prestationsångest! Vill så mycket men orkar så lite! Ska liksom vara allt eller intet!

Läst bruksanvisningen till nya telefonen. Bästa bruksanvisningen jag sett. Jag kommer säkert att hinna lära mig flera finesser på telefonen innan det är dags att byta igen. Thank you,.Ericsson!

Anneli, Märta och sonens familj har märkt att telefonen kan kvittra den mest fantastiska tid på dygnet som helst. SMS till Anneli har förmodligen inte gjort någon större skada eftersom adressen är hennes fasta telefon. Fast Märta uppringd 4.46 och sonen 5.28 var nog inte så populärt. Försökte nog stänga av larmet = väckarklockan.

Beställt tårta till Lisa 7 år på lördag. Större än Stefan 50 - fastän både vice statsminister och landshövding sägs komma till hans kalas enligt ryktet..

Nu kan jag undra vad jag ser - hör -  på TV - de pratar om platser och trakter jag känner igen - kan det vara Höök?

Jag är tillbak i morgon!

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Ville bara säga att jag tycker ni alla är så fina,var och en på sitt eget speciella sätt... :O)

2007-02-07 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback