Nu är stringen borta

Ja, nu verkar bloggen vara på alerten - men själv är jag helt slut. Två och en halv  timme på badhuset, Clas Ohlson, lunch på Kulturens Hus och så bibblan med flickorna. Ja, allt med flickorna förstås.

Behövde förstås få en "sportlovspresent" så nu har det plågat oss här på expen med en massa tjut och sökningar.

Och stressad blir - hur mycket aktiviteter är det inte under mars månad. Inbjudningarna bara haglar in - och intressanta saker allt. Nu senast från Norrbottens Musiken och Swedish Jazz Celebration. Och trots att jag har chansen 3 tillfällen så sitter jag fast vid samtliga. Möjligen den 23 lunchen? - måste kolla - skulle vara synd och oartigt att helt måsta tacka nej.

Nu ska vi dra mot Sunderbyn - och jag tror jag tar lite jobb med mig hem istället för att dra tillbak till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback