Sen hemkomst

Det blev sen hemkomst - men först faktiskt bassäng - 1 kilometer - och därutöver besök i Gammelstad om detaljplaneärende.

Men sen har jag pillat på telefon och dator för att överföra bilder. Och misslyckats kapitalt. Men sen pillade jag igen på telefonen och beställde att skicka bild med mail. Och trot eller ej. Nog hade det kommit!

Detta fantastisk konstverk av Kerstin Hedström - ett konstverk som jag så begynnelsen till på "kulturakuten! för hur länge sen som helst - kändes det som.

Jag är rädd för att fotografen inte gör konstverket rättvisa - men ni har ju alla möjlighet att gå och titta på det. Och höra dess historia - alltså glasögonglas som är hopfogade - fast det kan säkert uttryckas vackrare.


Nu kommer det!

46461-191


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback