Trevlig träff på Kulturens Hus

Anders fortsätter sitt opinionsarbete för att få tillstånd fritidsverksamhet för funktionshindrade. Nu hade han kallat oss några stycken till möte i Kulturens Hus. Bland annat fick vi se en film om barn med Damp. Om hur deras liv utvecklats sen de fått möjlighet till bra fritidsintressen. Hockey, klättervägg och ridning var aktiviteterna för de tre ungdomar som speglades i filmen.

Och så var Omar med så vi fick smyga i korridorerna runt logerna. Där fanns loger för Gudinnor vilket jag tyckte skulle passa bra för mig och Ingrid.

Sprang i hop med Bosse Sttrömbäck från Boden i foajén. Kramar. Men han hade träff med Ingrid. Och utanför stod ett gäng kompisar från A-laget. Visst - det här ska ju bli folkets hus.


Nu ska jag åka ett par ärenden och samtidigt inhndla lite krubb.


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Så kom dom då ,männen med dollartecken i sina ögon.Männen med stil och vana att förföra,männen från Norrporten.Men mig förförde dom inte för jag tycker inte bara om "gamla gubbar" ,jag älskar gamla hus också....

2007-02-06 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback