Ingen vänstersväng

Det blev banne mig ingen vänstersväng - och alltså ingen motion i kväll heller. Lite dålig självdiciplin måste jag väl erkänna - för hade jag brunnit tillräckligt hade jag trotsat det mesta. Så är det ju bara.

Men det var ett sju-h-es före på väg hem. Och det var minst tre bilar som nog önskat att deras bilar inte tagit de svängar de gjort - ner och ut i de små snökarmar som är kvar. Det var osedvanligt halkigt - det kom liasom uppifrån.

Så då får jag väl göra annan nytta ikväll. Läsa ut boken Berlinerpopplarna - som för övrigt inte är så bra - enligt min smak.

Men det är ju strax nedsläpp för Luleå Hockey mot Mora och de verkar behöva alla våra tummar. Hoppas verkligen nu att det vänder för oss ikväll!!

Lite mat kanske - men det hade suttit med 40 minuters simning - det hade varit 4 points extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback