Prioriterar maten!

idag har det verkligen gått i ett kör. APU - med en hel del ärende värda att redovisa. Men sammanträde till 11.15 och därefter presskonferens 11.30. En bärbardator med möjlighet att koppla upp på de korta raster som blir vore inte dumt.

Hinner väl i alla fall berätta att jag på presskonferensen mötte en gammal bekant och granne - Janne Enbom. Janne som med sin Anna bodde dörr i dörr med expen - och vi satt i bostadsrättsföreningens styrelse samtidigt - eller var jag möjligen revisor. Janne har varit försvunnen till något chefsjobb - också det på Norrbottens Kuriren - men var nu åter i reporterselen.

Efter presskonferensen drog jag ned till expen och värmde en viktväktarlåda i all hast. Och nu har jag svalt sista tuggan och ska dra igen.

På återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback