Bara njut!

Så hittade jag dator och tangentbord.

Det enda jag vill säga är; njut av dagen.

åtminstone om ni är i mina trakter är det bara helt ljuvligt. Har lallat på sen före nio med inplockning av jordgubbar, provat på färskpotatis och några kokas nog till middagen. Fast små var dom det ska erkännas.

Och "husvagnscampingen" bredvid mor och far (patriks 40 års fest) har sakta vaknat upp och sängkläder dammats.

Pratade fö med Jens som cirkus 10 mil från Danmark kämpade i hällande regn. Jag fick gå in och kolla prognoser för åt vilket håll de skulle ta sig för att komma ifrån regnet.

Och Danmark som var målet låg nog också vädermässigt bra till.

Nu ska kol inhandlas och köttet grillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback